tragiska idioter.

Ni som använder droger.
Vilka misslyckade tragiska jävla idioter ni är.

Och det som är mest patetiskt av allt, det är att ni tycker att JAG är dum i huvudet som tycker illa om erat knarkmissbruk.

eeeh? va?

Sitt inte och försök dumförklara mig för att jag inte sitter och letar fram idiotiska artiklar från nån dansk forskning om att ecstasy är lika farligt som ridning.
http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Ecstasy-No-Worse-Than-Horse-Riding-Says-Drug-Adviser-Professor-David-Nutt-Pens-Journal-Article/Article/200902115218451?f=rss

Sitt inte heller och säg att det är JAG som gör bort mig för att jag inte är tillräckligt PÅLÄST om att hasch inte är farligt.

SÄG INTE TILL MIG ATT DET ÄR JAG SOM GÖR BORT MIG FÖR ATT JAG INTE STÖTTAR ER I ERAT MISSBRUK!

och ni ska föreställa mina kusiner.

Dra åt helvete.

Jag skäms.


Kommentarer
Postat av: Maila

Oh my. Den där artikeln var nog det sämsta argumentet någonsin. Bara grejen att det inte står hur många som har ridit respektive tagit ecstasy.



Pinsamt för dom som alltid har så "vattentäta" argument. Som t.ex att droger är okej bara för att samhället tycker att alkohol är okej. Ja men det var ju ett bra argument!



Idioter är dom allihopa

2009-11-04 @ 07:52:50
Postat av: Ch

Det är trots allt en dansk studie, i det landet har det funnits sacret havens för missbrukare in i 200talet. Klart det finns studier för att understödja ett sånt socialt oansvar.

2009-11-04 @ 20:00:28
URL: http://charlotteb.blogg.se/
Postat av: Ch

Det är trots allt en dansk studie. I det landet har det funnits sacret havens för missbrukare ända in i 2000talet, klart det finns studier för att understödja ett sådant socialt oansvar.

2009-11-04 @ 20:02:00
URL: http://charlotteb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0