Så börjar min dag äntligen lida mot sitt slut...

Eller äntligen och äntligen?..?
Hade helst velat att dygnet hade typ 12 timmar till..
Tänk vad mycket man skulle hinna då!

Red Werner och Alida i morse. Dom helt klart finaste fuxarna på gården, och i sverige
(förutom commander crowe då...)

Jag märker knappt att det regnar konstant längre.
Eller regnar.
Det "fuktar" konstant.
Allt är blött. Allt blir blött utan att man ser det.
Fukt, fukt, fukt.

Åkte o jobbade.

Åkte på Mia Börjesson föreläsning.
Helt underbar kvinna.
Faktiskt.

Strosade omkring på city gross i typ 30 min.
(Jag skulle endast handla bröd..)
Gillar att gå omkring där inne..

Åkte hem.
Åt middag kl 22.
Gick ner till stallet.
Fixade med Fosse, ulrica sitter ju på planet till Thailand.
Eller? vette fan. hon flög kl 17 idag, så då borde hon väl fortfarande sitta på planet.
Jaja, hon är borta två veckor. kommer hem 1 dec. ååh. fuskit.
Jag tar i alla fall hand om Fosse, tur att han ska ha vintervila!
phu.

Packade höpåsar och fixade o donade.
Såg att klockan hade blivit 00.00!
kanske dags att gå hem?
Gick upp med morgondagens kvällspåse till lösdriften.
Och gick altså "den andra vägen hem".
Den kolsvarta vägen.
Och då slog det mig.
Att jag helt plötsligt kände lite obehag.
Förut var jag EXTREMT mörkrädd.
Eller jag var rädd för det jag inte såg (dvs, det som inte ens fanns där)
Men jag inbillade mig själv, och skrämde upp mig själv..
Men det försvann faktiskt. Och jag har ända fram tills ikväll inte vart "rädd".
Men så nu, ikväll, så usch vad obehagligt det var.
Fick för mig att den där "the ring tjejen" stod i en av betongrören och glodde på mig.
Och (haha) att det där sklettet från julkalendern knatade omkring bakom mig.
Ni vet, sklettet från mysteriet på greveholm.
Usch vad jag tyckte att den var läskig när jag var liten!
eller det tycker jag ju tydligen fortfarande.
Nä. jag kommer nog ta den ljusa vägen hem i fortsättningen..
blä.

Det känns så kul när man kollar på klockan och ser att man ska upp om 7 timmar.
Och jag har inte ens gått o lagt mig än..
Inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0