Fuck you.

Fuck you very very much.

Jag har helt hakat upp mig på den låten!
Eller inte hakat upp mig.
Jag gillar den!

Mycket mysig..

Annars?
Jo för fan!
Har precis avnjutit ett avsnitt av greys...
Innan det så hoppade jag Emie och plågade Zetha lite.
Just nu är jag trött.
Fryser en smula.
Och har precis insett hur stressigt jag kommer att ha det i morgon.
Hela kvällen går ju åt till andra aktiviteter.
Eller "går åt"
Kvällen byts ut mot det vanliga "varaistalletochgöradetjagintehangörapåmorgonen",
mot nått som är minst lika kul!
yeey.

veckan går fort.
På lördag är det sista hopptävlingen för i år.
Skönt.
Sen blir det en vinter med massa träning istället...
Minst lika kul! Om inte roligare.
Chanelle är på g igen!
nu jävlar.

Har återupptäckt Kellogs. (flingorna altså)..
Fy fan va gott det är.
Har ätit det till middag och frukost i två dagar nu.
Mumsfillibabba.

Nä.
Nu ska jag ta med mig min pucko o lägga mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0