Äntligen!

Som vi har kämpat o tränat o tragglat!

Men så idag, äntligen.



Första rosetten!
80cm clear round!
Så söt.
Han hoppade förbannat bra idag.
Höööögt över!
Känns toppen. Jag är så glad.

Och emie var också toppenduktig!
Det var tydligen första gången hon hoppade en oxer idag..
Och det gick ju bra! Endast ett litet ynka stopp fick vi. Sen hoppade hon alla hinder så snällt.

Var helt slut, trött, genomkyld och hungrig efter tävlingarna.
Slumrade till lite på soffan.
Sen var det bara o duscha och åka till äppelviken.
Den årliga spökrundan är avklarad.
Härligt! massa gråtande rädda ungar.
jag gick den där rundan fyra gånger...
En av gångerna bar jag tre barn.. samtidigt.
phu.

Nu är jag så förbannat trött.
Så jag funderar helt ärligt på att stänga av telefonen och gå o lägga mig i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0