så var det ett år kvar till nästa gång.

i ett år väntar man. planerar. ser fram emot. och längtar till elitloppet.
och när dagen väl kommer, så går den så förbannat fort! jag fattar inte.
men det är lika underbart som alltid. det finns nästan inget som kan få mig på dåligt humör.
det insåg jag när jag satt i bilen påväg hem.
att jag var faktiskt varken arg eller irriterad på nått just då.

nu har det, sakta men säkert, börja smälta in.
alla underbara saker man vart med om idag.
dock  mår min kropp inte så bra efter typ 10 timmar i gassande solsken.
men men. det är smällar man får ta när man klär av sig.

just nu är jag bara så trött.
den här helgen har endast haft nöjet att bjuda på 5 timmars sömn, totalt.
inte så skönt.

men det är det helt klart värt!
verkligen, tack för en underbar dag!
och grattis till åke o torvald palema.
snyggt jobbat.

och verkligen hatten av för sahara dynamite.
vilken häst.

funderade även över om jag verkligen tyckte att commander crowe verkligen
skulle ha vart med? visst han är nog en av världens vackraste travhästar.
Men var han verkligen i form för det här? otroligt vacker är han ialla fall, och det kommer han alltid att vara.
när är det monté kval för honom mån tro...

misstänker att chanelle kommer att föla inatt.
underbara fina lilla häst.
hon har ingen aning om vad som händer i henne.
stackarn.
tror nog att hon kommer att få ett helt underbart vacker föl!
snuffi snuffi.
så inatt blir det väl inte heller så mycket sömn.
men det är det värt.
allt för henne!

känner att jag är som såhär härligt glad just nu.
orkar inte ens bry mig om att du är en skit.
eller att jag är en skit för den delen också.
känner att just nu, just precis nu, dvs inte om typ 10 min, för då har jag säket ändrat mig.
men just nu. så är jag så förbannat jävla trött. men glad och nöjd.
men som sagt. det är bara just nu.
vem vet hur det blir när jag går ner för trappan.

hoppas hoppas det kommer föl inatt..

nu ska jag lägga mig på soffan i nån timme.
sen blir det vak igen.
härligt.




-satsa på dig själv, runka i motvind-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0