redan onsdag.. vad hände?

men verkligen! har ju helt glömt bort att förtella!
var ju o såg david guetta i fredags!
took bra.
men på toook för mycket folk där inne.
lite smått panik.
kan ju ha berott på att jag var nykter. vem vet.
och revbenen fick sig en rejäl omgång.. ajsing.
andra sittningen på donken.
och sen hem.
naajs.

Lördagen bestod av 70 års kalas i upplandsväsby.
fram och tillbaka.
först dit, sen hem, sen dit o hämta fyllon.
kul men ändå inte...

söndagen var nog lugn tror jag?
kommer inte ihåg..
den passerade antagligen obemärkt.

måndagen blev inte riiiktigt som jag hade tänkt mig...
var som vanligt i stallet på morgonen..
åkte till jobbet.
och sen åkte jag med lollo till akuten.
dumma unge! flyga av på de vise.
gick bra. inga "större" fel på henne.
Slogs lite med henne när hon fick smärre panik över sin kissnödighet.
men det gick ju det också..
sen var det föreläsning på ridsportsförbundet kl 18:00.
I huvudet på en tonåring.
FRUKTANSVÄRT BRA!
ja jag säger då det, nu vet jag varför jag betedde mig som ett cp.
i alla fall när jag gick i högstadiet o så..

sen köra fort fort hem och göra mig iordning.
blev lite halvplanerat/ändradeplaner/tillslutjajaggårpåstudentskivan bråttom.
såå. skulle ju hämta bilen i kalskär också..
tack mamma!
pärlan är klar! åååh, min fina lilla undrabara bil.

men studenskivan i alla fall.
otroligt roligt!
jag försökte finna negern i mig, gick sådär..
träffade härliga människor.
lite vattenkrig på dansgolvet,
lite slagsmål,
men jag var glad ändå.
avslutade kvällen som vanligt på donken.
dock så stod jag mer utanför och fick nycklarna till en honda?
wtf?
svarttaxi?
smyghångel, tack o hej adjö!.

hemfärd.

trött tisdag.
gick bra.
och så blev det onsdag.
idag.
utsläpp, och lunchfodring.
mockning o ridning.
shiieaat, bruden är på g!
jobba jobba jobba.
hjälpte lisis med lite flytt.
kopplade in boxern åt henne.
så nu har hon 140 tv kanaler och 51 radioklanaler.
varsegoo!

nu blire sängen.
såå förbannat jävla trött.
saknar dig gör jag också.
men det känns numera inte helt förbannat olidligt.
jag känner faktiskt lite mera, jahapp, så kan de va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0