Onsdagar är fina dagar.

Faktiskt..
Det är som skönt att göra nått kul mitt i veckan.
Och att det nu var en ledig dag såhär dan efter var ju bara jätte skönt.
(för oss som är lediga och inte behöver stå och klappa på gurkor osv..)
Försökte att ta en sovmorgon. Lyckades si så där. pga telefonen.
Men men.
Masade mig ner till soffan och låg där och låg. Inte låg som så.
Utan bara låg där. och glodde på tv. sköönt.
Märkte dock efter ett tag att jag mår illa, har ont i huvudet och antagligen feber.
WTF?
INte det minsta skönt. Eftersom jag har inte gjort en enda häst än så länge.
Får väna lite tills det är svalare ute. goosch.

satt precis o kollade i almenackan.
eller, kollade på lite datum rättare sagt.
Insett nu att nästa helg dvs. ELITLOPPSHELGEN!
kommer att bli fullsmockad med massa roligheter!
Börjar på fredag. och slutar ja det vette fan.
shiiiet. haha. elitloppet.
en gång om året.
hihihi, är redan helt taggad.
måste nästan börja planera.. förra året var ju fruuktansvärt kul.
haha. och lite mera haha. asgarv rättare sagt.
Elitloppsfesten på lördag, och elitloppet på söndag.
vilket kalas.
och fredag. ja det blir fredag det.

eeh? va?
men snart är det ju den här helgen först!
och då blir det också kalas!
woop woop.
typ två dagar?!

jag undrar lite vad som sker.
vad som tänks.
både här o där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELITLOPPET EN GÅNG OM ÅRET

ELITLOPPET EN GÅNG OM ÅRET

ELITLOPPET EN GÅNG OM ÅRET

ELITLOPPET EN GÅNG OM ÅRET

ELITLOPPET EN GÅNG OM ÅRET .......................



stolarna är intakta

2009-05-24 @ 17:36:57
Postat av: Jen.

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi!

2009-05-25 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0