Lite regn har väl ingen dött av?

Men det är väldigt ouppskattat av mig en dag som denna då jag skulle släppa ut alla hästarna.
Inte nog med att man blir dyngsur. Man måste hiva på alla jävla täcken på kusarna.
Allt tar såå mycket längre tid. Och allt bara för att hästägarna inte ska kunna komma o gnälla på att dens häst är blöt när hon ska ut o rida i skogen. Fy fan.

Jag må säga att jag var otroligt läcker när jag sprang runt i den gula ponchon med hacke hackspett som motiv på ryggen. Luvan är halva grejjen. Så tjusigt..

Att det alltid blir ström i handtaget på grinden in till ladan när det regnar hade jag förträngt. Så jag fick mig ett par mindre sköna stötar.. Tills jag gav upp och gick o stängde av elen istället.. hm.

Precis lagom tills jag är klar med utsläppet så slutar det självklart regna.
Fy fan.

Men nu är det i alla fall torsdag.
Dvs. i morgon är det fredag!
woop woop.

Nu ska jag återgå till att tillaga min lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0