det ska inte vara såhär svårt.

Jag är bara 21 år. Mitt liv SKA inte vara såhär svårt och jobbigt.
Det är precis som att allt det jobbiga som man skulle ha i tonåren (som jag inte hade)
kommer nu.
För verkligen.
Det är för svårt.
För mycket för min hjärna.
Och jag gör det själv 800 gånger värre än vad det är.
Varför?
Det ska inte vara såhär svårt.
Livet ska vara kul. Glatt och enkelt.
Det ska inte vara komplicerat, bittert och svårt.¨

Och när blev det såhär svårt?
NÄr hände det?
Vad var det jag missade?
Hur hamnade jag här?
eeh?
Förut kunde jag i alla fall övertyga mig själv om att allt var bra, och så blev de det.
Men det går inte längre.

Det är inte bra.
Det är inte okej att det inte är bra.
Det är för svårt.
OCh det ska inte vara svårt.
Jag är bara 21 år.
Varför är det inte lätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0