och så var helgen förbi.... igen..

och jag är inte ett dugg utvilad.
men det har jag ju bara mig själv att skylla...

fredagen blev mycket trevlig.
började förfesten med saft här hemma, själv, framför datorn.
lyssnade på massa bra musik, blev lite väl speedad, duschade och drog  till monica.
vi plockade upp Lena och drog till lilla rivieran. lyssnade på både härlig och lite mindre härlig musik.
tittade på härliga och lite mindre härliga människor.

jag avvek runt 12 tiden.
hämtade upp lisa och lotta och åkte till Lemon.
Haha, ja. vad ska man säga. Lemon.
Mycket trevligt ställe.
Och mycket bra musik.
Och mycket bra människor, (med reservation för undantag..)
dans, drinkar, (cola för min del), och skratt. ja jag hade  riktigt trevligt.
jag var glad!

lotta fick napp.
jag tog med mig lisa.
det var en mycket obehaglig man som förföljde oss mot bilen.
han frågade om vi ville följa med till ett obehagligt ställe. creeepy..
in i svarta faran och iväg mot donken.
hemgång.
mätt.
glad.
trött.
sladdade in på parkeringen runt halv 5 tiden.
somnade direkt.

uppstigning kl 08:15
gaah.
spekulant på kalle o werner.
gick bra, kommer åter i morgon igen.
red en låång barbackatur på alida med carro o lillen runt berga.
mitt stackars arsle..
mockade i slow motion..
somnade nästan stående.
såå trött.
så slut i hela kroppen.
fanns verkligen noll energi kvar.
efter mycket om och men så hamnade vi tillslut på pizzerian i stenhamra.
åt mat.
åkte hem
sov.
tills det var dags att slita in alla hästarna.
helt slut fortfarande.

kvällen bestod av knäckemackor, te och tv.
somnade i soffan halv 11.
helt slut.

vaknade i morse runt 8.
drog mig i sängen till 9.
gick ner till stallet.
mockade i 190.
red ut en rätt så lång tur på werner, med carro o lillen..
(det är hon som tvingar upp mig så tidigt..!!!)
lunchade hästarna.
köpte mig en pastasallad.
och storbölade framför greys anatomy.
mitt huvud! jag grät! aldeles för mycket.
mitt stackars huvud..

jag har insett att det är ett lite märligt liv jag har.
jag förstår inte hur det blev såhär.

för rätt så länge sen var det en som sa till mig.
"du är en sån tjej som man drömmer om att ha, men som någon idiot får, och förstör"
och vet du. nu gör du samma sak som han gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0