nämen hörrni!

inga sånna miner, det är ju faktiskt fredag, visserligen fredagen den 13.onde.
Men hallåå?

Annika o Lisas försök till att boka biljetter till U2 (U3) konserten var rolig..
När samtalet till ticnet äntligen kom fram (efter typ övern en timmes väntetid i telefonkö)
så fanns det ingen mottagning. ! snopet?

när dom även har stått i kö på ticnets hemsida, även där en längre tid, så lyckas lisa KLICKA BORT DEN.
jag skrattade. mycket.

det hela slutar (vilket vi inte kan vara säkra på än) med att dom i alla fall få ta en tripp till gullmarsplan ikväll,
för att möta upp Bono och köpa biljetterna.

själv tänkte jag inte underhålla mig med det.
utan en kvällsfodring ochs en en tripp in till GK.

Kommentarer
Postat av: Bono

Jag köpte 5 st biljetter. Men Men Men nu är dom ruggigt dyra bara så dom vet.



Kan släppa 2st till överpris Taxiiiiiiii.



U2:s basist, den förste och coolaste mannen på jorden, fyller 49 år idag.



Grattis Adam

Grattis Adam

2009-03-15 @ 04:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0