nä nu jävlar

hur mycket snor finns det i en människa? varför tar det aldrig slut?
fy fan vad äckligt, det tar aldrig slut. det bara, usch.

och halsen gör föbannat ont, det som skär.
nej lisa, jag tog den inte för långt in..
jag är sjuk.

och öronen gör också ont.
det sitter ju som ihop.
öron näsa hals.,

syster jenny slår till igen.
mina piller är slut.
måste på nå sätt rekrytera mera...

men jag kommer ändå inte ha tid att ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
äta glass, dricka te, kolla på film.
även om det vore lite mysigt.

men det var just en tjej som blev slagen med en linjal på handen.
okeej.

Substantiv är namn på ting som mössa hatt och ring.
Verb är något som man gör som tuta, titta kör.




och det vore ju som trevligt om du NÅN GÅNG kunde hålla det du säger.
Göra det du lovar.
Säga vad du tänker.
För jag är antagligen för blåögd för att kunna se saker själv.

Och hur jag ens kan överväga att sätta mig i en sån här sittuation igen är ju helt jävla otroligt.
Men jag är berädd att göra det. Men som sagt. Jag kan ändra mig lika snabbt igen..
Så rappa på lite va, ge mig i alla fall nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0