It's A Beautiful Day

även om förmiddagen bestod av ett tandläkarbesök... som tog 15 min...
fin fina tänder jag har.

arbetsdagen blir lite kort.
ska hem och få massagen.
och mys.
myspys.
annars jävlar.
visserligen så skedar jag med turbo nästintill varje kväll..
mysigt.
han väcker mig genom att trampa på magen.
eller slicka mig på näsan.
sött.
eller lite äckligt.
gränsen är hårfin..

kalle var fin fin idag!
duktig häst.
bara han skärper till sig lite med sina valpfasoner så kommer han bli kanonfin!

tänkte nog rida både alida o werner ikväll.
har ju kvällsfodringen.
det är så skönt att pyssla i stallet när det är helt tomt där.

just nu. så känns det som att det mesta i alla fall är bra.
förutom bilen.
som har lite problem med att bromsa... men men,.
jag är lugn.
glad.
och nästan lite fnittrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0