inte riktigt min dag idag va..

Vakande kl 06.03 och trodde att jag hade försåvit mig,..
hmm..
drömde lite väl kosntiga saker inatt...
hade noll motivation och ungefär minus i lust att rida lektion idag.
werner vägrade stå på benen när jag skulle borsta och linda dom.
min BERGA JACKA GICK SÖNDER I DRAGKEDJAN!!! GRÅTER FLODER!
Lektionen gick visserligen VÄLDIGT bra. Werner var toppen fin.
Nu vill jag verkligen att han säljs. bort bort bort.
Men, när jag skrittade fram fick jag VÄRLDENS mensverk. jag ville dö lite just då...

sen lekte vi lite med hästarna på ridbanan hemma.. busigt värre.

trött trött trött. oengagerad i allt.
förbannad på folk till höger och vänster.
va fan håller alla på med?
ska man behöva åka och slå till nån i nyllet för att man ska få en reaktion?

ska iväg o rida emmie ikväll. förhoppnignsvis i ridhuset..

greys anatomy ikväll. mysigt.


lisa ska klitta hela lemon på fredag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh nej! Inte bergajackan :'(

2009-03-26 @ 08:44:13
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0