god morgon världen!

just nu ligger jag i sängen och överväger om jag ska gå upp eller inte.
jag har så förbannat ont i halsen att jag inte ens vill svälja.. än mindre äta.
jag vette fan hur jag ska göra.. för att bara ligga här och ligga gör mig galen.
Jag har inte ro i kroppen till att göra det.
Men jag vill inte heller bli mera sjuk.
Kanske åka till farbror doktorn en sväng. så man blir tillsagd vad man ska göra..
maah, jag orkar inte. Jag har inte tid.

Annars då?
jo, funderar lite på om jag har missat nått. hur det kommer sig att jag fortfarande vill.
men att jag även varje dag som det inte blir som det var sagt blir förbannad, less och irriterad.
och så räcker det bara med några få ord så är jag tillbaks dit igen.
va fan? sen när blev jag en toffel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0