Vilken kalashelg!

Fredagen var helt galen!
Tappströmsbron var trasig.
Allt var kaos.
Men det gick bra!

Vi kom iväg till båten.
Kryssning.
Haha.
ja. helt underbar.
något sådär lite halvskrajj med tanke på vårt sällskap.
Vilket visade sig stämma, men ändå inte.
Kul! underbart kul!: förbannat roligt.
och helt fucked up galet!
Misttänker att det kommer komma bilder snart.
Fredagnatten gick så fort. poff så var vi framme vid åland.
och vips så var det lördag förmiddag och vi var på g igen!
musikfrågesport och brutna revben. det hör till tydligen.
Kom hem,. deckade i soffan.
vaknade. åkte iväg till barkaby och sedan till rosersberg.
mycket glatt.
härliga människor!
lite trött i huvudet.
det blev bra ändå.



Alida fyller 10 år idag.
Grattis grattis!


ikväll så bör jag nog ta det lugnt.

min telefon mår inte så bra efter fredagens dopp i en vattenhink...
det går inte att svara när någon ringer.
Jag kan inte lägga på när jag har ringt upp någon.
och jag kan inte trycka på mellanslagsknappen när jag skriver sms.
så ursäkta om du får några "mindre logiska sms".

annars då?
jo jag är helt slut i kroppen och i skallen.
jag vet inte riktigt vad jag ska säga om "allt".
nu vill jag bara lägga mig i sängen och kolla på film.
misstänker dock att jag har lovat att jag ska rida emmie ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0