tänk vad lite som behövs för att dom andra också ska le.

Tre bokstäver.
SOL.
Så går alla runt och är sååå mycket gladare!
Och jag me.
Även fastän jag är rätt så glad hela tiden faktiskt..
typ.
oftast.
jag är nog bara ledsen när ingen ser.
mycket hemligt gjort va mig.

nu ska jag ägna mina hästar massa uppmärksamhet!
har ju nästan totalt heldissat dom i helgen!
wtf?!
har nog inte vart ifrån dom såhär mycket på huur länge som helst..
eller, har nog inte vart ifrån dom såhär mycket..
usch.
saknar.
nu ska alla ridas!
härligt.
jag känner mig nästan förslappad!
massa god mat och dryck.
men ingen ridning på hela helgen.

fy fy.
men men.
ibland behöver man ägna tid åt annat.
men nu så.
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0