minst sagt spännande.

och här sitter jag. dödstrött. men så går det när man inte somnar innan 4.
upp mindre pigg än en lärka.
fixa stallet, lunchfodra alla as´.

får höra att tappströmsbron är pajj..
stress. köer.
fan.
glömde käka.

vet inte ens´om jag fick med allt.
näfan! glömde bikinin!!!!
visste att det var nått.
helvete.

hoppas att mika o linda hinner hit bara.
annars blir det svårt..
tight om tid må jag säga.
tur att jag lämnade bilen hemma! annars hade det aldrig gått.
men kryssning som sagt!
haha, fan vad kul det ska bli!
helt galet taggad!
måtte jag hinna byta om bara.
men det går.
annars är ju ridbyxor tokhett!

och på tal om ridbyxor.
fick ett par nya igår.
valde ett par assnygga blåa cavallo!
jo man tackar.
ska försöka laga dom andra.
det går nog.
bara lite fix o trix som behövs.
avslutning avslutning
höll på att skriva avsugning..
alla barnen fikar
jobbar bara nästa vecka.
sen är det ledigt.
man kanske ska unna sig själv lite tid då.
håller väl i si så där 5 dar kanske.
massor att göra nu.

longerade lillan för första gången igår.
hon var vild.
pigg o cp stark.
om jag överlever den inkörningen så överlever jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0