Jag hade en sån konstig dröm inatt..

Vilket jag alltid har när jag kommer ihåg dom.
Men den här var sådär himla brutalt ärlig.
Utan att jag tog åt mig särskilt mycket.
Men jag vet inte.
Det mest märkliga var att ibland alla vanliga människor,
så är alla ni 4 med.
Precis som ni är i vanliga livet.
Så var ni med.
Och det var lite konstigt.
Men absolut realistiskt.
Jag kommer mest ihåg samtalen.
Inte så mycket det andra.
Men samtalen.
Och dom känns i kroppen just nu.


Idag har jag haft sovmorgon.
Det behövdes.
Vila upp mig lite inför helgen.
Nu ska jag sätta på en tvättmaskin.
Sen ska jag nog åka till systemet och lite sånt!
Sedan hem o fixa lite hästar.
Duscha och iväg!
woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0