si så där ja!

så var man lite back on track igen då!

befinner mig precis just nu i luleå!
det var på tiden.

flög upp igår.
och idag har jag redan hunnit med massor!!

åkte en sväng till vyöni o hälsade på farfar. som inte kommer ihåg mig.
men vad gör det? han lever ju i alla fall.
kändes lite konstigt att va där.
var flera år sen jag var där uppe.

såg massa gamla kort.
på farmor.
lite ledsamt.
men men..

det är fint där. synd att det var mulet, några av bilderna blev lite mörka..



att putte lever än är helt otroligt.. han är dock stendöv...


subban, den har man kört många varv på ängen me!!



många sjuka minnen...



bastun o vebon.. (gamla ladugården)



pappa fick leta mask.. det gick dock inte så bra för honom..



så jag föreslog "grannens" "kompost"




det är förbannat fint där uppe faktiskt.. och helt sjukt tyst..
men ÅT HELVETE för mycke knott!!

lite puckad som jag är så fotade jag inte så mycket på sjön.
och inte ens fiskarna fotade jag! inte heller vårat otroligt fina akvarium i båten.
Man kan väl säga som så att det läckte in liiite mycket vatten. men va gör det?
det går ändå!

fick massa napp. slängde dock tillbaks alla aborrnarna, dom var så små..
jag o pappa fick varsin gädda.

och helt plötsligt hör vi nå mystiskt ljud från skogen.
ingen fattade vad det var. försän vi såg det.
SPÖREGN.
yeey.

ro fort som fan till land och kuta upp i en allt annat än välvårdad stuga.
eller stuga o stuga.
ett skyffe?
men men, regnskydd i alla fall.
såklart så är det ju målat med kol på väggarna.
rätt tjusigt faktiskt..










efter fisketuren så blev det en sväng till svanstein för lite käk hos faster.
där såg det mesta ut som vanligt. härligt.

sedan den otroligt härligt fina vägen tillbaks till lule..
jag fick köra den otroligt fina nya och lättkörda (inte) bilen vi lånade.
gosch. jag kommer ha träningsvärk både i armar o ben efter att kört den där...

såg några gamla goa vänner längs vägen...



det står en ren på E4an...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0