Kalasdag ett avklarad!

TVÅ KVAR!! woop woop!
och snart kommer mailis också!
hihi.

kalasdagen började redan mitt på dan för mig.
strosade en sväng på stan.
och insåg att det var ju ta me fan rea överallt!
så jag var tvungen att fynda lite.
hittade massa bra o ha saker o fin fina kläder.
till och med en kavaj! jodaah.
avslutade hela stadspromenaden med en sväng på bolki. (systembolaget...)

sedan var det det förfest på terassen! mycket tjusigt. det kommer med största trolighet att förfestas där även ikväll och i morgon... vilket inte är så konstigt då pappa bor typ 2 min från stan.. man ser över halva festivalområdet från terassen.
så det är klockrent.

det blev Skaburbian och öltält. halvfylla för vissa. mer för andra. mycket fint.
det bästa av allt var nog att få fylleäta på max.. lycka!

och idag då?
jo helt plötsligt så kommer emil o bullen hit! haha.
och så är ju min bror här.
och så kommer maila.
värsta stockholmsveckan i lule!
yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0