absoluut!

tog en mycket välbehövlig sovmorgon i dag..
as skönt!

gjorde en mycket god latte till frukost.
slöade framför tvn och råkade kika ut genom fönstret och såg att det var KOLSVART på himlen!!
Kutade ner till stallet och tänkte slita in lite djur.
Trodde då att ovädret skulle gå runt. och det gjorde det.
det första i alla fall.
För sen när jag vände mig om så såg jag nästa. ännu svartare ännu mera, ännu större.

Tog in alida, werner o damerna med tillhörande plusmeny.

Passade på att städa fixa och städa lite mer i skåpen.
Och i sadelkammaren. Mycket fint.
La ut mattorna, så dom tvättar sig själva! ehum, om det är en bra ide får jag se sen...

Och helt plötsligt så slutade det regna, strålande sol och kokhett!
yey! var smart snabb och impulsiv! hämtade chevan och sladdade ridbanan!
Det blev mycket bra måste jag säga!
Precis när jag är klar så öppnar sig himlen och det är som världens största dusch utanför just nu.
Dock endast en o samma stråle överallt..

men nu börjar det åska som fan.
så det här kanske inte är nån bra idé.
att sitta här altså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0