sliten.

minst sagt.
det tar på krafterna att trycka ihop typ 500 kg.
hm. 500 kg * 4.
joda.
min arma kropp.
den får då jobba o slita.

men kul är det!

och snart är det helg igen.
störtskönt.
ska göra så lite som möjligt.
är dock själv på fredag.
frugan ska till vh och vara otrogen.
slyna. :P

neeej då.

akta så du inte svimmar bara.

själv tänkte jag väl rida, rida, rida och rida.
och sova. massor.
det var länge sen jag sov.
sådär massor.
det var länge sen jag kunde sova på morgonen utan att känna att jag måste gå ner till stallet.
det ska jag nog försöka göra.
bara ligga o dra mig i sängen.
en hel dag.
nästan.

annars då?
joda. sitter på jobbet.
musshi.

käkade lunch med fislisa idag.
snorungen ser ut som en neger.
hon kom hem från australien igår.
vart borta i en hel jävla månad!
fuck face!

men men.
jag är glad ändå.

trotts att hennes mage är helt sjukt jävla brun.
meeen!
dock blir det nog liite svårt för henne att gå på krogen i sådär sjukt lite kläder.
det är ju faktisk MASSA snö ute!
ska nog ta o tolka lite efter alida..
om jag törs.
hon lär ju va cp.

red henne igår kväll.
på ridbanan.
hon håller på att lära sig skänkelvikningar.
kom faktiskt på det här om dan.
att jag som är så duktig (host host, måste ju få vara lite självgod)
bör ju faktiskt se till att min egen häst är sjukt flott!
inte bara dom andra.
så.
nu jävlar.
nu blir det träning!

naajs naajs.
tänkte väl göra klart dom där förbannade närvarokorten.
för det ska ju göras nya nu inför vårterminen.
suck.
lite hjälp tack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0