på werners vis.

åååh. underbara känsla!
heelt glad i hela kroppen.
eller jag var det i alla fall.
nu är jag mest trött och stressad.

red för hanna bratt idag.
på tokfina werner!
snuffe. vilken kille!
och jag visste det!
den hästen kommer att bli något!
jag lovar.
även fastän han är typ 160 cm hög..
men hans sjukt positiva inställning till allt
gör ju att man blir ju glad bara av att titta på honom!
miieieie
och, *host host* *skryta skryta*
det är jag faktiskt JAG! som har utbildat honom och lärt honom
ALLT det han kan. jo man tackar.

och vad sas då?
jo.
bara lovord.
och, jag fick en inbjudan till att rida för K G.
inte illa.
det tackar vi för.
klappa på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0