om det hade vart vår nu..

eller sommar. eller bara ljust och varmare ute.
tänk så mycket gladare man skulle vara då.
då hade jag utan att tveka gått ner till stallet och ridit minst två hästar.

men nu sitter jag här.
och är helt enormt rastlös.
men.
det är för kallt, för mörkt och för hårt ute.
så.
att rida ikväll, det går bort.

ska nog gå ner o stretcha werner. annars så kommer han nog vara stel som en pinne i morgon...

borsta lite på dom andra kreaturen kanske?
ääh. skit samma.

rastlös är jag i alla fall.
men lika mycket som jag är rastlös.
så är jag lat.
i alla fall just nu.'

som sagt.
hade det vart varmt, ljust och inte så hårt ute.
då hade jag inte suttit här.
men så är inte fallet.

man kanske ska ta o bege sig till affären o handla lite mat?
känner hur det börjar kurra i magen..
isch,

och eftersom mr inte behagar umgås så får jag väl finna någon annan som kan roa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0