och så var helgen passe.

men det gör inget!
för shiiieeeat vad kul det var.

Lördagen bestod då av hojfest på Hard Rock.
heelt galet mycket folk.
och det tog sån tid i baren, att vi började beställa dubbelt antal drinkar varje gång.
(jag har fortfarande inte kollat mitt konto efter den här helgen..)
så det blev rätt så många drinkar.

men det var trevligt.
allt har som varit trevligt.
jag gillar den här helgen.
och snart är det helg igen!
wiie.

men som sagt. drink på drink.
och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.
pojkvänner som ska spela duktiga inför sina flickvänner.
pojkvänner som är sviniga så fort dom inte ser sin flickvän längre.
det är män det.
men jaha? jag orkar som ändå inte bry mig.

mitt bröst gör lite ont.



sen är det sådär märkligt igen.
vad gör du?
jag förstår inte?
men jag måste ju som säga, att det känns inge vidare.
jag orkar inte,
inte när du är såhär.
och eftersom du inte vill säga nått.
så är det förbanant svårt att förstå sig på dig.
och jag orkar inte hålla på att fundera längre.
jag vill inte gå omkring och grubbla.

så antigen så hjälper du till lite här.
eller..
..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0