nattliga aktiviteter..

såhär på en fredagkväll.
dvs. kollar på south park.
fnittrar faktiskt.
ensam.
för mig själv.

idag har jag vart otroligt hurtig.
red innan lunch.
mockade o fixade.
åkte en sväng till jobbet och hämtade en otroligt fin julklapp.
tack till hela styrelsen!!!

åkte hem.
käkade seeeeeeeen lunch.
tog in kollektivhästarna själv.
fodrade lösdriften själv.
red werner.
tog in stona och fölen själv.
red alida.
helt galet.
slet upp lillan som hade rullat fast.
stackarn.

i morgon blir det fullt upp!!
fin besök från berga minsann!
sedan någon gång så kommer det en fru.
shieet, får inte glömma systemet i morgon..
oooopsss.
efter det så blir det PULKAÅKNING i maskbacken!
woop woop!
hihi.
avslutas väl med singstar och diverse dryck.
mumsfillibabba!

ska väl hinna med och rida lite kreatur också.
och skrika av mig lite aggresioner kanske.
det vore ju trevligt med någon form av svar CHRISTIAN!
slöhög..
ne nu ska jag inte va dum.
har nog tappat en del av mitt tålamod.
och förstånd.
och massa annat.
jaja. skyller det på mattias också.
fittnylle.

¨ååh, säg det högt för dig själv.
fittnylle.
det är så härlgt, att säga det.
och så skrattar man sådär lagom efteråt.
hi hi.
säg det igen.
fittnylle.
högt, för dig själv.
det är ingen som hör.
fittnylle.
fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.
fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.
fittnylle.

fittnylle.
fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.

fittnylle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0