min stackars rumpa.

Så mycket som jag har ridit den här veckan. Jag är helt slut.
och som sagt, min stackars rumpa.
dom där jävla hoppsadlarna.

jag vet faktiskt inte hur många timmar jag har suttit och gnidit arslet mot en sadel den här veckan.
men det känns i hela kroppen.
den är trött.
jag är trött.
och jag är hungrig.
men.
jag är glad.

sitter och väntar på inspiration (eller på att jag ska bli tillräckligt hungrig) för att jag ska orka resa på mig och laga mat.
till mig.

men jag är så trött.
ge mig massage för helvete.
smärta.

och ljumsken då? vad hände lixom?
poff?

i helgen vill jag bara sova.
sova, sova och åter sova.

tur att man inte är sjukt då.
ligga o kräkas är ju inte riktigt nån hit.
men men. vissa har det bra.

veckan har i alla fall gått otroligt fort, och rätt så smärtfritt.
tror jag?
fredag i morgon! tjoho!
men ooh no, selma och alice.
får man säga så?
får jag säga så?

ja, det får jag.
för det här är min blogg, ingen annans.
typ?

allt känns skönt.
och enkelt.
men. det borde inte det.
och snart är det vår.
även fastän det är svinigt kallt ute igen,
så är jag ganska glad över det.
för hunden är inte alls lika smutsig!

mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0