lite dagförvirrad.

en sjukt trött dag.
och det känns som att jag inte har gjort någonting.
men det har jag faktiskt-
dvs det vanliga.
mockat bajs.
klappat på hästarna.

orkade inte rida på förmiddagen.
det var som lite storm ute.
så, jag åt lunch med flax max.
sen kom tette o kikade hur hennes häst ska bo.
"lilla" calle. ska stå här i 4 månader.
kuuligt.

sen när jag äntligen hade samlat ork för att knata ner till stallet igen..
så ser jag att det snöar MASSOR ute.
så, njea. jag orkar nog inte.
och nu är det kolsvart också..
nää. dom får vila idag också..
var ju på berga hela dagen igår.
red lite granna
dom hade haft lite jullovsvila...
host.. dom var helt galna.
mike var som ett poppsnöre.
youngster gjorde caprioller i hela allén..
och vad hette hon nu? weltina?
jaja, den nya.
hon bockade REJÄLT mycket.
men det var trevligt.
sen var det hemfärd och mocka lite bajs.
och efter det utgång.
men jag som lite dog.
tappade ork och lust.
det var som lite dött..
och jag bara blev bitter.
och sen gick det förbi någon.
som luktade precis som du gjorde.
sådär fruktansvärt otroligt gott.
fy fan.
men men,
så är det.
åkte hem sen.
somnade direkt.


men nu sitter jag här.
och är fortfarande trött.
i morgon ska jag rida i snööööööön!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0