jovisst, alla män är svin.. men..

det är faktiskt alla kvinnor också.

framförallt jag.
jepp.
ett stort svin.
och jag står för det.

jag börjar som komma förbi det här att orka bry mig.
för när jag gjorde det. så blev det fan bara värre.

och när man har varit så mentalt knäckt, av en annan person.
så vill man aldrig hamna där igen.
och hur gör man då det?
genom att inte bry sig.

inte helt.


jag både förstår och inte förstår att du är bitter.
ja, det kanske var fel gjort. men ändå inte.
ibland så behövs det bara höra vissa ord.
för att man för en stund totalt skita i alla konsekvenser.

nu blev det som det blev.

men, vill man ha nått ordentligt,
så får man hålla sig till det.
inte gå runt och vänta på nått kanske.
för det där kanske kommer aldrig.

gjort är gjort.
och om jag får uttrycka mig utan att tänka på "konsekvenserna" som uppstod.
så är jag inombords lite gladare.
allt som får mig att må bättre just nu.
det gör jag.
för att jag vill må bra.
för att jag har mått skit.
för att jag ska komma tillbaka.
till mig själv.



men. säg vad du vill säga, till mig, istället. så blir det mycket lättare.
för båda.
för jag vet inte vad du tänker just nu.
och vill inte dra upp det.
så. säg vad du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0