jahaja, så nu passar det?

såhär flera timmar efter att jag ville skriva.
så nu kommer jag inte ens ihåg vad jag ville skriva.
men.
nu vet jag hur man gör, när man typ ska rädda liv och sånt.
har nämligen varit på en liten första hjälpen kurs!
joda.

inga dåliga grejjer det inte.

och nu sitter jag här.
med min fd. sambo.
medans min nuvarande sambo är på limerick. joda.
inte illa.

men jag är så fruktansvärt trött.
och jag bör gå och bädda rent i sängen.
har ju nämligen delat den med en blondin den senaste tiden.
och hon fäller.
och drar in lite för mycket stenar.
för att det ska vara trevligt.
att sova.
ostört.
för det ska jag göra.
sova.

men inte än.
och sovmorgon.
det ska jag ta nästa vecka.
mmmmmmm!
äntligen.
sovmorgon på riktigt!
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0