geggamojja.

det blev helt plötsligt väldigt vamt ute?
wtf.
visserligen så är det väl lite okej.
men.
nu är det som så, att i lördags så åkte min kära mor och ingemar till thailiand.. (as)
och, dom lämnade en gul, långhårig hund här.

inge större fel på hunden, men, en sally + geggamojja = inte så jävla kul va..
det ser förjävligt ut här inne.
och hon älskar att gnossa in allt i mattan, som är vit.

jag blundar, suckar, och orkar inte det just nu.
tur att den är vit på undersidan också, så kan man vända på den om ett tag.

snart kommer veterinären. lite vaccinering av kusarna.
härligt.

jag kom som på en till fördel med att ha en hund här.
jag kommer verkligen upp i tid på morgnarna.
hon som står och glor på mig, så då är det lite svårt att sova.
ett minus är dock att hon sover i min säng. och det är liiiite grus där nu.
fy fan.
tur att sängen är stor och att hon håller sig på sin kant..

tänkte åka och införskaffa mig ett par nya ridbyxor.
allt har gått sönder för mig. på samma vecka.
handskarna, ridbyxorna, och igår stövlarna också.
helvete.
men men.
så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0