Utkast: jaha, vad ...

jaha, vad ska man hitta på idag då?
picka på fimp? picka på servetteludd? eller picka på tappad korv?

det som borde ha varit sömn inatt var utbytt mot frossa, svettningar och fruktansvärt nedsänkt allmäntillstånd..
usch.
nu snorar jag värre än en ettåring.
halsen är som ett rivjärn.
och jag hatar livet lite mera just för att det snöar, när jag igår läste att våren var här.
fan ta allt.

inte nog med det.
jag ligger efter.
efter i min dagsplanering.
det är som bakvänt.
jag måste skynda mig hem nu.
fixa klart allt.
rida mocka bajs och se glad ut.
sen ska det beges till vällingby.
fin svenska.

jag tror inte på dig.
det känns inte på riktigt det du säger.

när jag verkligen behövde lite närvaro.
så var du inte där.
även fast jag satt brevid dig.
så var du nån annan stans.

det känns som att det bara är.
varken upp eller ner.
det bara står still.
det bara är.
jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0