Soliga solvalla.

Vaknade tidigt idag. skönt.
det var härligt ljust ute. underbart.
red iväg tidigt till ridhuset med förhoppningar om att det skulle vara tomt där inne...
för en otroligt bra kanye west skiva låg i min innerficka.
och det är väl inget som man dundrar på om det är massa folk där inne..
men när jag närmade mig så såg jag till min besvikelse att dörren var stängd.
fan.
men...
det visade sig att det var bara någon som hade stängt den när det skulle harvas.
så vi fick ett helt tomt och nyharvat ridhus helt för oss själva.
jag, werner, och kanye.
woop woop!
gick för jävla bra.

glömde dock skivan i cd spelaren.... men då finns den ju kvar där tills nästa gång.

sedan, fort fort.
mot solvalla.
underbara solvalla.
härliga upplevelse.
jag skulle kunna göra det där varje dag.
fy fan så jävla kul.
tack zebb! underbart svettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0