hur kommer det sig att jag har en rosa tröja på mig?

vad hände?
jo, jag kände väl att det behövdes lite färg i min gråa trista tillvaro.
Snöblask och trötthet.
ingen fin kombination.

fick i alla fall för mycket mat till lunch.
Det är nog en eller flera katter som har spytt på våran trapp..

i morgon, då ska jag tamefan ha sovmorgon!
den första på gud vet när.
och jag ska sova, svova och sova lite till.
fan ta den som väcker mig.

och i morgon, då är det lördag! kalasdags!
woop woop.
det blir kul!

tillåt mig att vara lite sentimental.
men, jag saknar den där känslan,
känslan man har i kroppen när man tycker om någon så fruktansvärt mycket.
känslan man har i kroppen när man ligger i sängen och inte kan somna,
för han ligger där brevid och sover. och man bara tittar, och ler.
känslan man har i kroppen när man känner sig omtyckt.
känslan man har i kroppen när man tror på vad han säger.
jag saknar det, den där känslan.


Kommentarer
Postat av: Maila

I do to. Varje dag. Skål..

2009-02-06 @ 18:24:52
Postat av: Michis

That makes two of us.



Eller tre, med Maila.

2009-02-26 @ 23:55:37
URL: http://michaelaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0