Frysmärkt och klar!

Jodah! vad duktig hon var, lillan.
nu är hon frysmärkt.
usch vad det rök.
men hon var snäll. jätte snäll faktiskt.
men...
hon ser ju inte riiiiktigt ut som dom andra travarna..
jag har nog blivit lite hemmablind. för hon ser ut som nått annat..
dom såg mest lite frågande ut när jag knatade in med henne i stallet.
ungefär som "jaha, och vad ska den där göra här då?"
- Hon ska frysmärkas!
"Är det en travhäst?"
-ja. (???)

haha, och när jag efter ett tag stått och kikat på dom andra kusarna.
så insåg jag varför dom undrade...
där stod alla galningar i varsin box.
travarbruna utan teceken, helt jävla galna.
och så kommer vi in, svart, liten söt som socker.
cool lugn och helt underbar.
usch vad jag älskar henne.
S83663

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0