Vilka dagar.

Förra veckan hade jag tamefan migrän i flera dagar.
Jag ville dö.

Sen kom jag fram till att jag har slutat tugga tuggummi. Varför vet jag inte.
Men, jag har även kommit på att jag sitter och biter ihop mina käkar. Stenhårt.
Både när jag är vaken och när jag sover..

Så. Jag började tugga igen. Idag. Och inte ens en tillstymmelse till huvudvärk.
Hoppas att den enkla saken kan göra det lite bättre i alla fall... Brööl..


Werner var fin i morse.
Lillans mugg börjar bli bättre.
Alida var visserligen lite tjock i bakbenet idag. Men det löser sig nog.

Jag är nog lite trött.

Fnittrar lite för mig själv gör jag också.
Ha.

Ska släppa ut kreaturen i morgon.
Sen blir det bowling och julbord på kvällen.
Yeeeha. Och efter det LEMON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0