vilka dagar...

Vilken tisdag..
Jag har berättat om den så många gånger, att jag inte ens orkar skriva om den...
Humlan är i alla fall på Ultuna.
Hon fick åka hästambulans dit.
Fy.
Stackarn.
Troligtvis ingen spricka i alla fall..
Men..
En jätte trasig sena..
Och ett mycket dåligt jobb av ÄCKEL kalle...
Han tvättade inte rent såret tillräckligt innan han sydde igen..
Jag säger då det.
JÄVLA CP HUVUD!
Han borde inte få handskas med hästar, varkens eller sina egna.
Han borde verkligen inte få vara veterinär.
Nån gång måste det varan nog.
GUBBJÄVEL!

Får se då om Humlan blir opererad.. eller. tja. usch.. fy...

Släppte ut hästarna i morse.
FY!
Jag fick pulsa igenom MASSA drivsnö!
Jag var helt varm när jag var klar.
iich...
Red ut på Alida i djupsnön!!
Jajamensan.
Det var så mycket drivsnö att det var upp över knäna på henne på vissa ställen!
Wiiie!
Märren var galen på ängen!
Men det är så rooowligt!

Nu sitter jag här..
Och dricker glögg.
Hoppas på att somna tidigt.
(inte pga glöggen..)
Ska upp tidigt i morgon bitti o rida.
Hoppas på att det inte blåser storm...

Kommentarer
Postat av: johanna

hej jenny! jag har köpt humlan, för annars skulle hon blivit avlivad (imorgon, tisdag). hennes skada ser ut att ha blivit aningen sämre, men hon har fortfarande chans att bli bra. men hon kommer inte kunna gå på ridskolan, och därför bestämde dom sig för (efter ca tre veckors tänketid) att ta bort henne om ingen ville köpa henne och ge henne en chans. ville bara informera, om du undrat hur det gick sen. men hon är pigg och glad annars, och har inte ont =)

2010-02-22 @ 22:57:43
URL: http://johnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0