Så var det gjort.

Det trodde jag aldrig.
På mindre än en dag har jag förändrat mitt liv. Eller tja, inte hela mitt liv. Men en stor del av det.
Jag har sagt upp mina stallplatser på Törnby Gård.
Jag flyttar.

Jag insåg häromdan att jag måste ändra på nått.
Jag är inte nöjd med mitt liv.
Jag är konstant trött. (nästan)
Jag är mer eller mindre less på allt.
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Jag visste inte.
Tills jag insåg att det är ingen annan än jag som kan ta reda på det.
Och göra något åt saken.
Och det gjorde jag.
Vilket är helt sjukt.

Jag har i alla fall bestämt mig för att flytta mina hästar till Kungsgårn.
Travstallet vid drottningholm.
Och det käns bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejja hejja...kämpa på!

2009-12-03 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0