OMG

jag är sååååååååååååå trött!
Vilken vecka! eller rättare sagt, vilket veckoavslut!
shit potatispinnar!

började i torsdags med julbord med fritidsledarna. Mycket roligt, bowling och mat!
jag är ju som sagt en snorunge vad gällande att äta. jag är så förbannat kräsen att jag skäms...
men det gick bra. drack desto mer istället.

Efter julmaten blev det en sväng till LEMON! yeey, där lottis o lisa redan var och hade afterski!
Härligt med live band! yeeey. jag studsade lite badbollar, snodde lite glitter. och tja. var allmänt onykter.
Kom hem.. nähä! gjorde jag inte alls.
jag vaknade i Danderyd. Jaja, nu ska du inte va sån.!
Åkte BUSS hem! Det var till och med en och samma buss hela vägen! sköönt.
Kom hem till Törnby vid halv 11 tiden.
åt nån form av frukost och gick ner till stallet en snabbis och fixade allt för att sen åka til jobbet,
seegt men kul som vanligt.
Mådde si så där..
Hade väldigt gärna gått ut i fredags. men eftersom mina arbetskamrater var lite *trötta* så blev det inget.
(sen att jag var helt slut och näst intill dckade efter idolfinalen behöver vi inte prata högt om...)
åh, som sagt, idolfinalen såg jag ju såklart på också!
Härligt! Jag är så glad att erik vann. så jävla bra..

Lördag!
Började dagen med att släppa ut alla hästarna..
Sen skulle jag skynda mig o mocka o fixa så att jag skulle hinna sova några timmar till.
Men så blev det inte.
Solen kom fram,
Nicole var där med sin kamera.
så vi hoppade istället!
(bilder kommer sen..)

Gick väl hem vid 3 tiden?
Åt lite, och sov en stund.
Vaknade bytte om och gjorde mig fin för att sedan bli hämtad av Ulrika o robban.
Vi åkte till Sjöhästen där Ulrikas bors band spelade. Helt underbart duktiga!
Mycket mycket bra.

Begav mig därifrån vid 23:40 nånting.. hade tänkt ta mig till sveavägen för att kika på lucia crusingen.
Men när jag kom fram till t centralen ringde lisa och hetsade om att vi skulle till Village NUUUU!
så det var bara att kuta upp till fontäne och stå där som en prostituerad och vänta..

Och så kom dom! MED GLÖGG! i en liten aluminiuminpackadpetflaska!
Mumsfillibbabba.

Och vi drack, umgicks med fransmän, och en norrmann?? i väntan på att cissi med tillhörande djurgården hockey skulle anlända-
och det gjorde dom.
och sen var det champange. och ännu mera champange.
och såklart slutade natten på rasmus grill i bromma
MUMS!

åkte med en GALEN busschaffis..
HON KÖRDE TA ME FAN ÖVER TROTOARKANTERNA!
Bussen hoppade som en jävla känguru!
Och hon körde på FEL sida om refugen vid svanhagen.
Det brukar visserligen jag också göra. Men ändå!
Det här var en lååång BUSS"!

jaja, fort gick det hem i alla fall...

Vaknade redan vid 12 tiden idag.
Gick ner och åt lite frukost.
och somnade i soffan.
Vaknade kvart i tre..
skyndade ner till stallet och fick se en skadad humlan.
Tyckte att en veterinär skulle kika på det..
och så åkte jag till jobbet!
Årets Luciashow såklart!

Ååååh vad duktiga dom var!!
Sötaste ponnisarna!
Och duktigaste U-SEK!
Dom satte hela kadriljen!
så jävla snyggt!
Jag är så stolt över dom! :D
yeeey!

Nu sitter jag här.
Lite halvt trasig.
Trött och sliten.
Ont i halsen, och tröttheten börjar ta över..
Dags för sängen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0