Jag har verkligen shoppat loss totalt idag!

Jag gör så, jag handlar aldrig till mig själv. Men när jag väl gör det.
Då slår jag på stort!

Jag o Fitti i kista. = dyrt!

Började med en helt otroligt god "luch" från stekhouse.
En brutalt god macka? med biff o klyftpotatis och chilibeasås! Jävlar va gott.

Proppmätt.

Sen började vi.
Vi betade av affär efter affär.

Och efter sisådär 4 timmar hade jag fått ihop

* En sjukt cool tröja från New Yorker, svart med strasstenar svarta o "strassiga", döskallemönster, lite djup i ryggen med tre kedjor som hänger sådär jätte fint över ryggen!

* En svart till tröja från New Yorker, Fitti köpte en likadan fast typ grå?, eller tröja o tröja, typ, en tröjklänning?

* Ett skärp, svart med BLING BLING! också New Yorker...

* Ett par strumpor, vanliga, men "ridstrumpeinspirerade" i fina färger! även dom från New Yorker..

* En toksnygg BH!! Svart me mönster. typ. eh? vingar o sånt, fitti köpte en vit. Såklart även denna från New Yorker. Jag ääälskar den affären.. När jag är i den så tänker jag bara på våran klassresa till Praag....

Sen då..

Vi svassade in på Åhlens o köpte en jävla massa smink.. eller jag gjorde.
Mascara, 2 st..., ögonskuggor, eyeliner, nagellack, hudkräm o lite sånt.

Efter det var det nog glitter.. Äntligen ett knippe hårsnoddar.. att dom alltid ska försvinna?!
även ett armband och ett halsband. o en sån där klämma till. En sån där krokodilklämma.! me like.

På bik bok inhandlades en kofta(!), en stickad tunika, en megabaoutalång halsduk, och ett par tights..

Sen på lindex fann jag snygga strumpbyxor o leggings och ett armband.

En liten flaska "dust it" fick också följa me hem, från nånstans.

Till och med ett par stövlar fann jag!
på din sko. Jätte sköna! o fin fiiina!

Var det nå mer?

njea..

nu måste jag nog sova lite.
Mycke o göra i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0