Jag behöver faktiskt inte gå upp jätte tidigt varje morgon...

Min helg var galen.
Började på fredag och slutade måndag morgon...
Fullt ös..
Men det var det värt!

Anchor
Julbord + Lemon
Anchor

osv.


Klev upp för ett tag sen.
Gick ner och kollade på termometern.
-15,3 (!!!)
WTF!
Inte tänker jag gå ut riktigt än.
Minst sagt obehagligt kallt.
Jag vet, jag är ju från norrland.
Men, det är faktiskt annan luft här nere. Det blir som kallt i hela kroppen. I skelettet.
Så. jag tycker att det är kallt..

Har jag sagt att jag (vi) ska flytta?
Det ska vi i alla fall.
Stenhamra´.
Jag gillar stenhamra. Man får säga vad man vill, men det är fint tycker jag.
Sådär lagom.
Visst, jag svär mig blodig varje gång jag ska åka hem eller till stan med buss..
Men det får väl lov att vara så då.
Och visst, jag gnäller väl även när man har typ 40 min till nån form av socialt liv med andra.
Men det får väl lov att vara så också.
För det är fint här.
Och det kommer bli bra.

Flyttar hästarna snart också...
Har inte börjat packa än..
Men det blir nog bra.
Kanske ska svänga förbi o köpa lite torv idag?
Men det får bli senare.

Eller om man ska gå ut o fixa allt nu..
Behöver ju inte rida nu direkt.. det kan jag ju faktiskt göra ikväll...
Även fast det säkerligen är lika kallt då..
men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0