Härliga väder.

Just nu är det helt underbart ute. Jag blir nästan lite nostalgisk..
Det är stjärnklart -0,3 och fullmåne.
Det gnistrar överallt. Det ryker ur näsborrarna på hästarna ute i lösdriften.
Men det är härligt. Det är inte kallt. Det är inte varmt. Det är verkligen 0..
Så förbannat perfekt.
Jag känner mig så nöjd.

Det är lite konstig stämning här på gården.
Lite tryckt.
Jag har vart hemma idag igen.
Får inte riktigt bukt med min huvudvärk.
Spänning? Stress? Lite av varje?
Det börjar ge med sig.

Åkte förbi Kungsgårn idag och bekräftade mina boxar.
Det kändes underbart att säga dom orden.
ett steg i rätt riktning. Framåt!

Självklart kommer jag att sakna det här.
Werner.
Chanelle.
Men jag kommer ju inte försvinna sådär heeeelt.
Vi får se hur det blir med dom ovannämda.
Kanske kan rida dom lite i alla fall.
Men på andra promisser dock!

Usch. Blä. Fy.

Men åh, vad härligt ändå det ska bli.
(Vilken fin meningsbyggnad?!)

Jag har lyckas hitta en spellista på spotify med bara soundtrack från greys anatomy.
Helt underbart fint.

Jag borde städa.
Jag ska städa.
Jag ska nog till och med städa nu.
Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0