Bästa julafton ever!

Haha.
Dagen började med att Lena o Agnes fick åka pulka efter Alida. Sjuukt kul!
Sen red jag Werner ute på ängen. Massa galopp i snön.

Kom hem lagom till Kalle... Käkade gröt.
Och somnade i soffan..
Missade det mesta..
Vaknade med huvudvärk såklart.
Duschade och gjorde mig lite fin.
Fixade salladen och förrätten.
Åt en jävla massa mat!
Det bästa av allt, det var ingen julmat!
nanana.

*Förrätt: toast skagen (inte till mig då.. men ändå)
*Varmrätt: Oxfilé med potatisgratäng, café dé paris sås och fetaostsallad.
*Efterrätt: Fruktsallad med glass.

Allt detta avnjöts framför våran favoritserie 2 1/2 men. Underbart.


MUMSFILLIBABBA!

Sen delades dom tre julklapparna under "granen" ut.
Haha, vi hade bestämt att vi skulle handla till varandra på mellandagsrean istället.
Men ja.. såklart.

Sen var det klart.
No more jul.

Jag o mamma slötittade på några märkliga filmer..
Sen somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0