Vilken helg!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag har visserligen gjort både och flera gånger.

Jag trodde inte att jag skulle orka bege mig ut i fredags.
Hade ju precis avklarat första arbetsveckan. och jag var helt slut.
Men när jag stod i valet o kvalet så bestämde jag mig för att åka iväg i alla fall.
Och tur var väl det! Eller inte kanske?
Skit sak samma.

Anlände till vega baren precis efter olyckan.
Usch på den, men det gick ju bra i alla fall. Men fy fan.
Efter en stunds skitsnack och lite fläng så åkte vi till bgm.
Där stod nog årets coolaste SO bil.
En mörklila Hot Rod. Asfrän!
Och gick som bara den!

http://www.youtube.com/watch?v=74yvIj31gvM&NR=1


Träffade på mycket trevligt folk.
Lite gammalt och lite nytt.
Fredagens nattaktivitet avbröts dock pga regn...

Men det gjorde inget!
För lördagen bestod av solsken!
Och det var faktistk mysigt att stå o kolla på race i eftermiddags sol!
Gled in på ett bananskal och åkte med i blockbilen.
Superkul!
Vilken kväll!
Det behövde jag verkligen..
Måste kila ner till ungarna nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0