Tro det eller ej!

Men jag har äntligen internet hemma igen!
Det tog bara si så där lite för lång tid.
Men skit sak samma. Nu är det åter igång!
Inte för att jag kan påstå att jag har så mycket tid till att sitta vid datorn.
Mina dagar är långa.
Jätte långa.
Men det går.
Ikväll är det hoppträning på schemat..
På NYA ridbanan.
Med NYA hinder.
yeey.
Kuligt.
Får se hur kul werner tycker att det blir...

Jag läser en bra bok just nu.
"Den jag ville ha"
Mycket bra. Lite för lik saker som har hänt och händer just nu kanske.
Men den är bra.
Det var länge sen jag läste.
Jag gillar att läsa. Jag har till och med INTE satt på tvn på kvällarna, utan jag har läst,
släckt lampan och sen somnat.
Det är inte riktigt likt mig. Men nu så.

Jag hade tänkt att ta sovmorgon idag.
Men, vaknade av mig själv tidigt.
Och kunde inte riktigt somna om.
Så jag läste lite.
Har precis käkat frukost.
Och tänkte bege mig ner till stallet och måla klart min box!
Sen blir det arbetet i några timmar, och sen som sagt.
Hoppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0