Mina ögon känns pyttesmå.

Det gör tamefan ont i hela skallen.
Jag är så jävla less på den här förbannade huvudvärken som bara helt plötsligt står där och knackar på skallbasen.
Och inte försvinner den heller.
Piller piller och åter piller.
Inget hjälper.
Inga piller,
inte sömn,
inte vatten
inte nått.

Det är bara o gå runt där med ont i huvudet och ont i ögonen och ont i nacken.
Så förbannat jävla underbart.

Det gick väl bra o hoppa igår.
Han är fin.
Förbannat fin.

Men.
När man då helt plöstligt får höra vissa saker när man sitter och rider.
Så blir det inte så bra längre.
Och det blev helt ärligt jävligt dåligt.
Jag åkte till och med därifrån.
Lämnade stackarn i trähagen.
Och bara åkte.
Lena o monica fixade.
Men ändå.
Usch fy fan.
Du kan verkligen inte fatta vad du håller på med.
Du förstår nog inte att saker du säger kan såra folk.
Att man faktiskt tar åt sig.
Man kan inte som vuxen människa gå o skylla på sin "dåliga barndom".
Det är ju för fan sjukt!
Att jag ens orkar stå ut med dina förbannat sjuka ideer och tankar.
Nä fy fan.
Sånna som du borde inte få ha så fina hästar.
Dom är nog inte så fina.
Dom var inte så fina.
Jag tackar mig själv för det.
Jag tar fan åt mig av all ära.
För dina hästar vore inte ett skit värda utan mig,.
Så visa lite jävla tacksamhet för helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOOOOOO GIRL

2009-08-26 @ 21:52:52
Postat av: Angiee

Hade jag haft pengar hade jag köpt en stor hästgård till dig och dessa underbara hästar som du jobbat med o gjort såååå fina! Love You Honey!

2009-08-27 @ 11:00:02
URL: http://angelicaljunglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0