LB:3 2007

Det är det jag försöker fokusera mest på just nu.

Känner mig sådär härligt tom annars.
Allt är så konstigt ibland.
Folk är så konstiga ibland.
Jag inkluderar mig själv bland folk.
Jag är också konstig.
Allt och alla är förbannat konstiga ibland.
Det blir så att jag helst av allt bara vill typ aldrig lämna ön?
Eller kanske ta mitt pick o pack o bara dra nån stans.
Bort bort bort.

Nä men vad är det jag sitter o skriver?
Jag antar att jag mest är bitter och less.
På män.
I allmänhet.
Men!
Det är ju dock trevligt att åka förbi bygget varje dag o se dom fina halvnakna byggarbetarna.
muummms.

Nja.
Lite konstigt känns allt.
Och inte har jag internet hemma än.
Tur att jag har börjat jobba igen så jag har lite sådär kontakt med världen igen.
Men men.
Hoppas det blir fint väder ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0