Jag saknar nog ett pass tror jag?

Lillans pass, ligger inte brevid alidas pass, vilket det borde göra.
hm.
vart kan det ha tagit vägen mån tro?

Söndag igen då.
Och vad har jag förgyllt den här helgen med då?
hm.
fredagen bestod av en lugn kväll.
vi umgicks och drack nån form av alkohol.
lisa, cissi o pille.
Lugnt och skönt.
Jag var trött insåg jag sen.
När jag satt där. och kollade på ufc.
som förvisso är helt fucked up.

sov för första gången i rocksta.
Det var trevligt.
Fin lägenhet det där.
där borde jag sova oftare.
nära o bra.

lördagskvällen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig.
eller, lördags dagen bestod till och börja med av en trevlig dag inne på ryttis.
träffade mycket trevligt och mindre trevligt folk.
såg mycket tjusiga hästar.
det är ju alltid kul.

men för att återgå till kvällen som tillslut slutade med att jag stod hemma och longerade werner och målade i stallet. yeeeha. vilket drag. eller inte.
för det var ju som så att jag skulle rida lektion dagen efter. och då gäller det ju att va på topp!

och det var jag.
werner var superfin idag. och det är ju superkul.
sen skrittade jag ut en sväng på alida. vilket för det mesta alltid är kul.
och sen kom emsan hit och fick kika på dressyrstaketet.
vilket hon inte brydde sig ett skvatt om.
fy fan vad ointresant läsning.

jag har även haft en o annan jobbig dröm. såklart om en o annan jobbig person.
så det där som kallas "liv" just nu.
det har jag lagt på hyllan.
All min energi går åt till tävlingen på lördag.
jag ska inte ägna en tanke på någon nått eller någonting annat den här veckan.

its all about me myself and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0