snart så.

det känns som att jag kommer få fira min födelsedag ensam med min mensvärk.
MEN!
Det gör inget, för jag är glad ändå!
Även om jag är en anings bitter över att jag inte får någon frukost på sängen i morgon..
men men, man kan ju inte få allt.
har i alla fall vart och inhandlat en goood frukost som jag ska äta, med mig själv.
troligtvis i sängen. - ensam!

sedan är det en helt normal arbetsdag.,
med lite mera fika dock.

men det är helt sjukt hur fort tiden går.
vad gjorde jag förra året?
Jag vet i alla fall hur jag mådde exakt för ett år sen.
på pricken.
jag kommer så väl ihåg den dagen.
och jag kan faktiskt ärligt säga att jag är mycket gladare i år.
även fastän jag sitter själv i mitt hus!
så de så.

men ändå!
fyller år om si så där mer eller mindre exakt ungefär en timme.
woop woop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TAXI!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 07:04:33
Postat av: Anonym

GRATTIS TAXI!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 07:05:12
Postat av: 3270 Från 70 Kom !!!!

Grattis Taxxxi Taxxxxii Taxxxxxxiiii

2009-04-23 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0